کد خبر: ۱۶۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
 امام‌جمعه موقت مرودشت:

 دولت غرب‌گرا به کشور لطمه می‌زند

 ما از دولت غرب‌گرا لطمات زیادی دیدیم؛ چون غربی‌ها واقعاً دشمنان اسلام و مسلمین هستند و تابه‌حال غیر خونریزی در کشورهای اسلامی چیز دیگری نداشتند. انتخابات در جوامع مختلف سرنوشت یک ملت را تعیین و تضمین می‌کند؛ لذا عدم حضور مردم در انتخابات موجب سست شدن پایه‌های کشور می‌شود.

ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: توصیه این است همه آحاد مردم در انتخابات با شور بیشتری شرکت کنند تا دشمنان اسلام و مسلمین ناامید شوند. فرد اصلح به فرموده مقام معظم رهبری باید به اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایمان راسخ داشته باشد و ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشد. شاهد بودیم که مردم برای شهید رئیسی چه جور اشک از چشمانشان سرازیر بود؛ چون کار همراه با صداقت و عمل بود و مخلص و خاکی بود؛ لذا رئیس‌جمهور آینده باید صادق و راست‌گو باشد تا بتواند راه سیدالشهدای خدمت را ادامه بدهد و برای مردم محروم کار کند.
 
 وی افزود: فرد اصلح کسی است که بتواند در جامعه ایجاد اشتغال کند، مشکلات کشور را شناسایی و در رفع آن تلاش کند، به جوان‌ها اعتماد کند و به آنها فرصت دهد و پاینده به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
 امام‌جمعه موقت مرودشت تأکید کرد: ما باید از تاریخ ۴۵ ساله انقلاب درس عبرت بگیرم تا زمانی که به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری از ارزش‌های انقلاب اسلامی خوب دفاع کردیم واگرایی توجهی خسران زیادی دیدیم و اگر فرد اصلح را انتخاب کردیم آینده انقلاب اسلامی محکم‌تر خواهد شد و دشمنان انقلاب اسلامی مأیوس خواهند شد.


 کلانتری باتوجه‌به خسارت دولت غرب‌گرا و دشمنی غربی‌ها با مسلمانان یادآور شد: ما از دولت غرب‌گرا لطمات زیادی دیدیم؛ چون غربی‌ها واقعاً دشمنان اسلام و مسلمین هستند و تابه‌حال غیر خونریزی در کشورهای اسلامی چیز دیگری نداشتند. انتخابات در جوامع مختلف سرنوشت یک ملت را تعیین و تضمین می‌کند؛ لذا عدم حضور مردم در انتخابات موجب سست شدن پایه‌های کشور می‌شود.


 وی تصریح کرد: پیشنهاد بنده این است که با انجام کارهای جهادی و حضور دولت مردان در میان مردم با آن‌ها ایجاد همدلی کنند؛ بنابراین اجازه ندهیم که عدم مشارکت پایین در انتخابات تفکر کاهش مشروعیت نظام در جامعه را ایجاد کند چرا که با رهبری آیت‌الله خامنه ای همواره شاهد ایرانی مقتدر هستیم که توجه بیش از پیش جهانیان را به خود جلب نموده است.


 امام‌جمعه موقت مرودشت در پایان گفت: همه ملت عزیز پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و مسلمین بزنند. حضور اندک مردم در سراسر کشور برای انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری قابل‌قبول نیست و باتوجه‌به اینکه ۴۴ سال از این انقلاب می‌گذرد و مردم با تمام توان در مقابل بزرگ‌ترین دولت‌های مستکبر جهان ایستادگی می‌کنند انتظار می‌رود که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.
 
 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان